Jumaat, 7 Mei 2010

TAMAT SUDAH SEMESTER INI

Alhamdulillah tamat dah semester ini selepas berbagai dugaan terpaksa aku tempuhi. Semester ini mula rasa erti hidup dimana aku banyak mengalirkan air mata diatas sebab yg menyakitkan. Hilang kepercayaan pada kawan, kemalangan, latop pecah, kamera i sewa rosak sebab accident, handphone jahanam, ditikam dari belakang oleh kawan baik dan macam2 lagi. Aku dapat rasa pointer aku mungkin akan jatuh. Hancur harapan untuk anugerah dekan. Semester depam aku tukar kelas nak mulakan hidup baru. Dah tekad. Tapi andai aku x da kat melaka maksudnya aku g Fast track la tu. Tapi bergantung. Walaupun luka dikhianati dah sembuh tapi ianya berparut. Berharap sangatsemester depan akan jadi lebih baik dari semalam. Amin..... Dengan ini tamat suad semester tiga sebagai MASSCOMMER and i makin matang untuk blajar apa itu erti hidup....

Tiada ulasan: