Rabu, 26 Januari 2011

Fly Away From Me........

Susahnya hidup nie kenapa lah bila masuk je bab perasaan dan soal hati sy akan tewas dengan mudah. Benar kata kawan saya bahawa hati saya nie terlalu lembut dan mudah memaafkan orang walaupun dia buat saya merana sekalipun. Everytime saya mencuba untuk menjadi pendendam dan membalas segalanya saya tidak mampu laksanakan. Hingga ada yang ambil kesempatan atas sikap saya ini. Bagi saya hidup nie banyak cabaran dan dugaan. Saya cuma harap perasaan sayang saya pada dia pergi jauh dari hidup saya, dan saya diberi kekuatan untuk memulakan kehidupan yang baru. 23 JAN lepas genap enam bulan saya mengenalinya terlalu banyak kenangan manis yg sentiasa diingati di kotak fikiran hingga susah untuk dilupakan sehingga segala keburukan yg dia lakukan pada saya, saya lupakan dalam sekelip mata, tapi dia sendiri sudah cakap supaya saya lupakan dirinya kerana tidak mungkin untuk dia menerima saya kembali kerana takut dia akan melukai saya semula. Saya harus terima dan teruskan hidup ini biarkan perasaan itu terbang jauh dari hidup saya supaya saya boleh melupakan segalanya. Memang sakit bila putus cinta lebih2 lagi bila kita terlalu sayang pada orang itu. I have to move on dan pastikan perasaan itu terbang jauh dari hidup saya.
Sampai menutup mata by Acha Septriasa.


embun di pagi buta
menebarkan bau asa
detik demi detik ku hitung
inikah saat ku pergi

oh Tuhan ku cinta dia
berikanlah aku hidup
takkan ku sakiti dia
hukum aku bila terjadi

reff:
aku tak mudah mencintai
aku tak mudah mengaku ku cinta
aku tak mudah mengatakan
aku jatuh cinta

senandungku hanya untuk cinta
tirakatku hanya untuk engkau
tiada dusta sumpah ku cinta
sampai ku menutup mata
cintaku sampai ku menutup mata

oh Tuhan ku cinta dia
berikanlah aku hidup
takkan ku sakiti dia
hukum aku bila terjadi
repeat reff

Tiada ulasan: