Jumaat, 24 April 2009

MULUT LAHA...TERUK...

Masih wujud gak manusia yg x sedar diri suka melaha orang kat dunia nie... Kalau dia tu sempurna x pe la... Nie dia pun x sempurna... Nak kata jantanz... x kot... Ala2 akak yg berangan yg dia akak2.. divasz... Benci sangat... Tak suke... tak suke... tak suke... kita idop kat dunie nie biar la pandai jaga mulut n diri...... Memang betoi kata peribahasa "KERANA PULUT SANTAN BINASA, KERANA MULUT BADAN BINASA" Sejahat jahat mulut i masih belapik gak bla becakap... Tau jaga hati orang... Konon2 i la mulut jahat... Tak sedar tol makhluk allah yg nie... Arap2 insaf la kembali ke pangkal jalan... Kalau dgn i x pe la i leh tahan... Mane la tau takot2 nati tekena dgn orang lain tambah2 pondan yg x tahan gurau atau yg cepat temper sebab amik hormon mati la orang nie... Mulut kena la sayang kalau rase mulut tu ala2 nak cantik macam Angelina Jolie truskan la usaha anda... Ala2 kata i majulah mulut untuk kehancuran... X sanggup i dgar berita makhluk allah kena pukul ngan mak hayam atau jantan2 sebab mulut Hanj..... mengalah... hanj... bab..... Nati x pasal2 wujud lagu tema "mulut mu hancur di bibir pengisar cili". Em malas nak cakap lebih2 nie just luahan hati... Korang rasa wajar kew i meluahkan prasaan pada makhluk allah nie? Tapi kalau i x sanggup la malas nak ckp nati dia ingat i kuang ajak la..... Jadi better i diam jew n tgok pe kan jadi satu hari nati....

2 ulasan:

Cik Miera choci! berkata...

yes yes.
fizi amok!
miahahahah(gelak jahat)

pijjie_masscom_uitm_melaka08 berkata...

ye la mira... jgn ko dikategorikan dalam golongan ini sudah la...