Rabu, 20 Mei 2009

KeSeDiHaN sAhAbAt Ku

Em.... smalam i dapat dua berita mengejut dari kawan2 kesayangan i. Tanpa mereka i x kan dapat survive kat UiTM. Mereka byk membantuku. Thanks to Najmi, Zainal, Sahair n Faris. Diaorang la sahabat yg mula2 i kenal. Zainal stakat nie yg i tau dia ok je x da pepe masalah. Sama gak dgn Faris Mat Kelantan sesuatu. I dgn Zainal yg bagi nama sesuatu kat dia. Hehe. Tengahari semalam Najmi mesej i cakap yg opah dia sudah meninggal dunia. I berasa simpati sangat pada Najmi. Kalau x silap i Lama gak la opah dia sakit. I harap sangat ada disisi Najmi untuk beri dia sokongan tapi apakan daya jarak memisahkan i dgn kawan baik i nie. Najmi agi nak cakap yg Najmi kena byk bersabar la ek semua ini dah takdir allah. Semua orang akan pergi meninggalkan dunia cuma waktu je kita tak tau. Kepada semua pembaca sila lah sedekahkan ALFATIHAH kepada arwah opah Najmi semoga rohnya dicucuri rahmat. Alfatihah.....

Berita kedua yang sedih adalh melibatkan Sahair roomate i. I dah anggap dia mcm adik i sebab dia very caring waktu i demam hari tu. Teharu. Dia mesej Fizi semalam n cakap sudah tiga hari dia ditahan kat wad. Dia demam panas pas tu doktor mengesahkan dia demam denggi. Dia mesej ckp yg tangan n kaki dia semua bengkak n susah nak bergerak. Ciannya. Sedih tau dgr berita macam nie. Dia dah la ada alergik so sebab tu la tgn n kaki dia membengkak teruk. Dia juga cakap doktor cucuk dia nak amik darah wat ujian. Sian kan kat sahair. Marilah wahai sahabat2 ku berdoa ntuk kesembuhan Sahair. Sian dia duk lama2 kat wad. Semoga Sahair cepat sembuh. Amin....

*kepada semua sahabatku jagalah diri anda baik2
*DMC1E plez take care about ur self frenz. Luv all off u

4 ulasan:

Anysz Sengalnerdz berkata...

kesiannye..
innalilah for opah najmi..

asl ko sihat? *tetibe laha haha

pijjie_masscom_uitm_melaka08 berkata...

wah ko doakan i sakit la
kejamnyer
hope semangat najmi kuatkan

Lea Shariff berkata...

inalillah kat opah najmi..

takziah utk najmi jugak...
T_T...

pijjie_masscom_uitm_melaka08 berkata...

tq lea
hope najmi ok
lama x dgr khabar dia
msg pun x balas
riso sanagt nie